changemoney.me

ВСЕ О РАБОТЕ В ИНТЕРНЕТЕ

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » ВСЕ О РАБОТЕ В ИНТЕРНЕТЕ » Беседка (Беседа на любые темы) » Новий смартфон Apple iPhone 15 Pro


Новий смартфон Apple iPhone 15 Pro

Сообщений 1 страница 4 из 4

1

Привіт, я ось розглядаю покупку нового iPhone 15 Pro, але не зовсім впевнений, чи вартий він того. Чув, що в нього покращена камера та новий процесор, але це справді відчутні поліпшення? І ще цікаво, чи він підтримує 5G? Я новачок у цих питаннях, так що хотів би отримати думку більш досвідчених користувачів. Мені важливо розуміти, що я отримаю за свої гроші, адже iPhone завжди коштує недешево.

0

2

Так, у цієї моделі дійсно покращена камера – вона отримала нові сенсори, які значно покращують якість зйомки, особливо у слабко освітлених умовах. Що стосується процесора, то Apple зазвичай наголошує на підвищенні продуктивності та енергоефективності, так що так, зміни відчутні. І, звісно, ​​підтримується 5G. В цілому, якщо ти шукаєш технологічний та потужний смартфон, iPhone 15 Pro – чудовий вибір. Але пам'ятай, що ціна відповідає якості.

0

3

Це справді звучить привабливо. Я особливо радий, що камера покращена, тому що люблю фотографувати. Але все ж таки ціна... Це велика інвестиція. Я читав, що іноді в інтернет-магазинах трапляються знижки або спеціальні пропозиції на нові моделі. Чи варто чекати таких моментів чи краще купувати одразу?

0

4

Топик написал(а):

Це справді звучить привабливо. Я особливо радий, що камера покращена, тому що люблю фотографувати. Але все ж таки ціна... Це велика інвестиція. Я читав, що іноді в інтернет-магазинах трапляються знижки або спеціальні пропозиції на нові моделі. Чи варто чекати таких моментів чи краще купувати одразу?